Femeile insarcinate ar trebui sa consume cat mai mult lapte zilnic pentru a reduce riscul ca odraslele lor sa fie, mai tarziu, in viata, diagnosticate cu osteoporoza.
Cele mai recente cercetari efectuate de oamenii de stiinta din Tasmania arata ca riscul unei femei de a face osteoporoza este considerabil redus daca mama ei a baut lapte cu regularitate pe toata perioada sarcinii. In plus, adolescentii au oasele mai puternice daca pe timpul vietii intrauterine au primit zilnic "o portie" de lapte.
Afla mai multe despre importanta consumului de lapte pe www.csid.ro.
Consumul de lapte in timpul sarcinii reduce riscul de osteoporoza


Raftul de cărţi Intrefete: câştigă 3 cărţi despre SUCCES!


Din ceea ce cunosc eu e mai indicat sa consume branzeturi si iarturi dar nu sunt specialista
Exista alte studii care spun ca laptele de vaca nu prea face bine la intestine in perioada de graviditate, cine stie care o fi realitatea pana la urma
Exista alte studii care spun ca laptele de vaca nu prea face bine la intestine in perioada de graviditate, cine stie care o fi realitatea pana la urma
Consumul de lapte ORICAND creste riscul de cancer. Mai lasati deoparte miturile vehiculate de atata timp si cercetati singuri/singure, informati-va din surse lucide, care nu propaga mituri vechi. Corpul uman nu este capabil sa digere lactoza din laptele de vaca. Singurele lactate cu un risc mai scazut de a da nastere la probleme sunt cele din lapte de capra.
De asemenea osteoporoza este mai direct legata de cantitatea infima de vitamina D prezenta in tesuturi. Stati la soare cu incredere, mamici, deoarece corpul secreta singur vitamina D, necesara in fixarea calciului. Mancati ardei, varza si broccoli si uitati de lapte. E mai sanatos, nu alimenteaza candidoza (pe care o are aproximativ 90% din pupulatia lumii - cine nu a facut niciodata tratament cu antibiotice? - ) si nu duce, mai tarziu, la cancer.
Pentru neincrezatori, recomand sa cerceteze singuri, internetul e mare. Nu mai luati de bun toate miturile astea, ganditi si singuri!