Scrierea de continut prietenos cu SEO, potrivit pentru motoarele de cautare si pentru utilizatori nu este intotdeauna o sarcina usoara.

In primul rand, aveti nevoie de o intelegere aprofundata a ceea ce cauta utilizatorii, de ce cauta si a ceea ce se asteapta sa gaseasca atunci cand ajung la continutul dvs. 

De asemenea, trebuie sa identificati cuvintele cheie potrivite si sa le utilizati in modul corect pentru a va alinia asteptarilor algoritmice si a atrage utilizatorii din SERP-uri.

Este totusi la fel de taiat si uscat ca asta? Desigur ca nu.

In acest ghid, detaliez cum sa creati continut optimizat pentru motoarele de cautare folosind cuvinte cheie in mod natural, pe baza unei intelegeri mai profunde a intentiei de cautare si cum sa utilizati instrumente pentru a va informa structura continutului.

Utilizarea cuvintelor cheie poate fi cu adevarat „naturala”?

Vorbind cu proprietarii de afaceri din afara industriei SEO, devine destul de clar ca utilizarea cuvintelor cheie in continut poate parea destul de nenaturala. Acest lucru se datoreaza faptului ca exista o conceptie gresita conform careia cuvintele cheie trebuie introduse in continut pentru optimizarea motoarelor de cautare.

Pentru cei dintre noi din industria SEO, folosirea cuvintelor cheie bine cercetate in continut planificat cu atentie este mult mai naturala, datorita informatiilor oferite de instrumentele inteligente de optimizare a continutului. 

Trebuie gasit, totusi, un echilibru intre scrierea intr-un mod care include in mod natural cuvintele cheie tinta si utilizarea instrumentelor bazate pe date pentru a informa structura continutului.

Google BERT: Vesti grozave pentru optimizarea continutului

Cand actualizarea algoritmului BERT de la Google a inceput sa fie lansata in octombrie 2019, inima micutului meu scriitor de continut SEO a tresarit de bucurie.

Dupa ce am discutat despre importanta intentiei de cautare, a experientei utilizatorului si a utilizarii cuvintelor cheie „contextuale”, am fost incantat sa vad ca Google devine mai inteligent in interpretarea intentiei din spatele cautarii si a clasarii continutului pentru a se potrivi.

Acest lucru inseamna mai putina dependenta de utilizarea cuvintelor cheie cu potrivire exacta si o concentrare mai mare pe crearea de continut de mare valoare, care este potrivit pentru ceea ce utilizatorii se asteapta sa gaseasca atunci cand cauta un anumit cuvant cheie. 

Nu este nevoie ca companiile care nu ofera servicii de marketing digital sa incerce sa se clasifice pentru „servicii de marketing digital” cu ghidurile lor, atunci cand intentia de cautare este in mod clar de a gasi servicii de marketing digital de inchiriat. 

In loc sa introducem cuvintele cheie in continut, ar trebui sa cautam sa intelegem psihologia utilizatorului pentru a crea material care se potriveste cu ceea ce cauta cu adevarat sa gaseasca. Sa ne uitam la modalitati de a face acest lucru. 

Efectuati cercetari privind publicul

Una dintre cele mai bune moduri de a intelege intentia cautarii este sa intrebati publicul ce cauta atunci cand cauta online.

De aceea, cercetarea audientei este esentiala, asa cum doriti

  1. Stabiliti ce cuvinte cheie foloseste publicul dvs.
  2. Determinati cum sa scrieti continut care include in mod natural aceste cuvinte cheie.

Pentru a efectua cercetari privind publicul, puteti crea ceva la fel de simplu ca un sondaj Google Forms pentru a adresa publicului tinta urmatoarele intrebari:

  • „Care este cea mai mare lupta a ta cand vine vorba de… [aprovizionarea de continut, marketingul afacerii tale, gasirea unei agentii SEO – oricare ar fi oferta ta]?”

  • „Ce 3 metode ai incercat pentru a depasi aceasta lupta?”

  • „Ce probleme ati avut cu aceste metode?”

  • „Care este obiectivul tau numarul 1 cand vine vorba de… [aprovizionarea de continut, marketingul afacerii tale, gasirea unei agentii SEO – oricare ar fi oferta ta]?”

Dupa ce ati analizat o dimensiune decenta a esantionului (cel putin 10 persoane), puteti inregistra cele mai populare raspunsuri pentru a determina punctele si obiectivele principale ale publicului dvs.

Atunci ar trebui sa aveti o idee mai buna despre ceea ce publicul dvs. incearca sa realizeze atunci cand cautati tipul de continut care ar putea face parte din foaia de parcurs.

De exemplu, in timp ce ati putea presupune ca obiectivul audientei dvs. atunci cand vine vorba de a angaja o agentie SEO este de a „creste clasamentul Google”, ati putea descoperi ca de fapt este mai precis „sa obtineti mai multe clienti potentiali de la Google” sau „generati organice mai relevante. trafic”.

Avand in vedere acest lucru, puteti identifica cuvinte cheie legate de generarea de clienti potentiali sau de cresterea organica a traficului si de a le integra in continutul dvs. De asemenea, vei fi mai bine echipat pentru a crea continut care ofera valoarea pe care publicul tau si-o doreste.

Luati in considerare intentia de cautare si obiectivele utilizatorilor

Daca stiti ca audienta dvs. incearca sa atinga un anumit obiectiv atunci cand cauta anumite cuvinte cheie in Google, va puteti incadra continutul mai adecvat pentru a se potrivi interogarilor lor.

Acest lucru inseamna ca veti include in mod natural indicii contextuale care indica faptul ca continutul dvs. ofera valoarea pe care publicul dvs. si-o doreste, in loc sa-l impachetati cu cuvintele cheie tinta.

Din nou, daca stiti ca intentia de cautare din spatele „serviciilor de marketing digital” este de a gasi si plati pentru servicii de marketing digital, cu scopul final de a genera mai multi clienti potentiali, atunci va puteti incadra continutul in jurul generarii de clienti potentiali.

In acest sens, veti folosi in mod natural termeni si expresii cheie pe care Google le va prelua, ceea ce va ajuta algoritmul sa dezvolte o mai buna intelegere a contextului continutului dvs. Daca faci asta mai bine decat concurentii tai de top, vei avea sanse mari sa performati bine in SERP-uri.

Puteti vedea performanta continutului existent pentru orice subiect sau cuvant cheie, precum si modul in care oamenii il cauta in termeni de frazare, cu instrumentul Topic Research. De asemenea, sugereaza subiecte legate de termenul dvs. de cautare, astfel incat sa va puteti diversifica continutul si sa oferi rezultate mai bune pentru publicul tinta. 

Analizati-va concurentii de top

Daca sunteti nedumerit cand vine vorba de determinarea intentiei de cautare, aruncati o privire la cateva rezultate reale ale cautarii.

Google va arata deja ceea ce considera ca este relevant pentru utilizator prin clasarea anumitor pagini. Daca majoritatea paginilor par a fi, de exemplu, ghiduri de utilizare, este destul de sigur sa presupunem ca utilizatorii se asteapta sa vada un astfel de continut atunci cand folosesc termeni de cautare care solicita indrumare.

Continuati sa cautati citind paginile de top pentru a intelege „unghiul” general al fiecarei piese. 

Veti descoperi, de obicei, ca paginile de top folosesc cuvantul cheie tinta in mod natural in tot continutul lor, precum si in etichetele si link-urile alt, dar folosesc si termeni inruditi intr-un mod natural, cum ar fi in subtitluri. In cele din urma, acest lucru ajuta Google sa inteleaga relevanta continutului pentru nevoile utilizatorilor.

„Companiile care se concentreaza exclusiv pe concurenta vor muri. Cei care se concentreaza pe crearea de valoare vor prospera.”   – Edward de Bono

Scrie din experienta (sau angajeaza un profesionist)

O problema cu care se confrunta unii proprietari de site-uri web este incercarea de a se clasa cu continutul care a fost creat cu cunostinte limitate despre subiect. Algoritmul Google devine din ce in ce mai bun in a determina ce este substanta si ce este puf, asa ca creatorii de continut sunt fortati sa-si imbunatateasca jocurile – si pe buna dreptate.

Creatorii de continut care scriu din experienta vor avea mai multe sanse sa includa expresii cheie naturale, contextuale in continutul lor.

De exemplu, un proprietar de afaceri poate incerca sa scrie un articol despre „strategii de marketing B2B”, dar daca nu este familiarizat cu subiectul, este putin probabil sa cunoasca si sa foloseasca termeni precum „inbound marketing”, „analiza digitala a concurentei” sau „CRM”. Acesti termeni ar putea fi modalitati puternice de a adapta continutul pentru a se potrivi intentiei cautarii, asa ca a face fara ei va afecta probabil performanta cautarii.

Daca nu stii suficient despre un subiect pentru a-i face dreptate, angajeaza un scriitor care te poate ajuta. In caz contrar, riscati sa nu includeti indicii contextuale importante care ar putea face toata diferenta atunci cand vine vorba de clasamentele dvs.

Aflati mai multe despre importanta combinarii cercetarii aprofundate cu o copie naturala care se adreseaza intentiei utilizatorului in acest Ghid definitiv pentru scrierea SEO pentru copywriting.

Utilizati instrumente de optimizare a continutului

Unele instrumente de optimizare a continutului pot face munca grea pentru dvs. atunci cand vine vorba de a elabora o structura care este potrivita atat pentru utilizatori, cat si pentru motoarele de cautare.

Ofera un sablon de continut SEO care analizeaza continutul de top pentru a va facilita formatarea titlurilor, folositi cuvinte cheie naturale in continutul dvs. si includeti termeni suplimentari inruditi. 

Va ofera o serie de recomandari despre cum sa va formatati continutul in functie de performanta concurentilor si de nevoile publicului, asa ca ar trebui sa fie mai usor sa vedeti unde se pot integra in mod natural cuvintele cheie pentru a ajuta la fluxul general.

Examinati, editati si optimizati

O combinatie de cercetare a publicului si instrumente de optimizare a continutului bazate pe date ar trebui sa va ajute sa creati o structura solida pentru continutul scris de un expert si in scopul de a oferi cea mai buna valoare pentru cititori.

Ar trebui sa va revizuiti intotdeauna continutul cel putin o data pe an, ca parte a unui audit al continutului, in cazul in care apar oportunitati de optimizare suplimentara sau o parte a continutului devine depasita sau nealiniata cu modul in care utilizatorii dvs. cauta continutul dvs. 

Pentru a incepe cu continut proaspat, utilizati sablonul de continut SEO pentru a efectua tipurile de ajustari pe pagina care vor asigura optimizarea completa.

Atata timp cat scrieti intotdeauna avand in vedere intentia utilizatorului si comportamentele de cautare, veti crea in mod natural continut care include termeni contextuali care sunt recunoscuti si recompensati de motoarele de cautare.