Popularizarea globala a culturii coreene, denumita adesea valul hallyu , poate sa fi inceput cu K-pop, K-drame si mancaruri precum kimchi, dar acum aceasta se extinde si la marcile de imbracaminte din Seul care au raspandit moda tarii si sensibilitati pentru un public global .

De la stilul de strada atragator (si accesibil la preturi) pana la marcile de lux care impodobesc podiumurile Saptamanii Modei si paginile editoriale ale revistei – si tot ce se afla intre ele – marcile de moda coreene au atras atentia internationala. Chiar si Mecca evenimentelor de moda, Saptamana Modei din New York, include pe podium Concept Korea unde marci precum KYE au inregistrat succes, semnand mai multe contracte de afaceri cu showroom-urile din New York.

Ca sa nu mai vorbim de faptul ca celebritati moderne precum Rihanna au fost vazute purtand marci precum Gentle Monster. In plus, marii retaileri la nivel mondial, cum ar fi Shopbop, prezinta designeri coreeni, iar NET-A-PORTER, care si-a lansat vastul Colectiv coreean toamna trecuta, ofera branduri de moda coreene online. Exista ceva unic care provine din aceasta cultura tanara, care este atragatoare pentru clientul global – fie ca este vorba despre stilul interesant, tendinta de streetwear sau amestecul de inalta si joasa, care sunt toate atat de raspandite pe strazile din Seul , NET-A- Elizabeth von der Goltz, Global Buying Direct de la PORTER, a declarat intr-o declaratie.

Asadar, daca sunteti in cautarea unor piese unice pe care sa le adaugati in garderoba dvs., ne-am adresat lui directorului pietei de moda si accesoriilor , precum si editorului senior de moda si accesorii, pentru viitorul lor favorit. Branduri de moda coreene care ar trebui sa fie pe radarul oricarei fashioniste.

8seconds

Raspunsul din Coreea la marci populare precum Uniqlo, 8seconds ofera imbracaminte de zi cu zi la preturi accesibile, atat pentru barbati, cat si pentru femei, care arata modern si proaspat. De la cardigane dragute din tricot cu flori pana la tricouri grafice, acest brand coreean usureaza mult imbracarea lejera de weekend.

Minjukim

In calitate de castigatoare a serialului de realitate Netflix Next in Fashion , designerul Minju Kim a avut sansa de a-si prezenta brandul omonim pe o piata globala, inclusiv oportunitatea de a fi stocata pe NET-A-PORTER. Kim, care a creat costume de turneu mondial pentru trupa de baieti BTS, aduce un sentiment unic de jucaus si bucurie modelelor sale couture.

Gentle Monster

Creat de CEO-ul Hankook Kim in 2011, Gentle Monster a devenit rapid marca de ochelari de soare din Coreea si, de acolo, s-a extins la nivel global intr-un ritm rapid. Celebritati precum Rihanna, Billie Eilish, Hailey Bieber, Lil Nas X, Jennie din grupul K-pop Blackpink si multe altele, au fost toate vazute cu Gentle Monster. Pentru ochelari de vedere, au ajuns la toate tendintele, de la ochi de pisica eleganti la lentile colorate translucide .

Andersson Bell

Andersson Bell este o eticheta din Seul care imbina stilul coreean cu o sensibilitate scandinava minimalista . Aceasta colectie este realizata cu tesaturi frumoase, de inalta calitate si ofera siluete care au o intorsatura neconventionala, care sunt atat atemporale, cat si moderne.

Yuul Yie

Tocurile inalte nu sunt chiar practice pentru stilul meu de viata, dar prefer putina inaltime , care spune ca ii plac pantofii lui Yuul Yie pentru tocurile bloc arhitecturale si formele unice . Daca doriti sa adaugati un pantof unic si distractiv in garderoba dvs., combinatiile neasteptate de culori ale lui Yuul Yie, modelele la moda si accente geometrice se vor potrivi cu siguranta.

Tchai Kim

Designerul Kim Young Jin creeaza reimaginatii eterice, feminine si moderne, inspirate de imbracamintea traditionala coreeana, cum ar fi hanbok-ul. Folosind o gama superba de culori – de la pasteluri decolorate, la florale la galben stralucitor – Kim amesteca materiale moderne si tesaturi traditionale pentru a crea un sentiment unic de emotie in hainele ei.

IVELLY

Fondata in 2013, numele IVELY este o combinatie a expresiei Sunt adorabila . Adevarat numelui, marca ofera o gama larga de imbracaminte la preturi accesibile (precum si frumusete si accesorii) care te vor tenta sa adaugi mai multe lucruri in cos. Imi place amestecul de piese de moda la moda — rochii florale dragute, cardigane dulci, hanorace si jachete de blugi — care nu vor da banii .

Maison Marais

Cu modele moderne de imbracaminte pentru femei care ar putea fi purtate la birou, Maison Marais se afla pe lista a marcilor de moda coreene de urmarit. Prezentand croituri frumoase, accente plisate, o paleta de culori discrete si look-uri inspirate de imbracaminte pentru barbati, brandul creeaza imbracaminte moderna, dar totusi usor de purtat.

KYE

Acest designer intelege cu adevarat cum sa foloseasca culoarea si imprimeurile, ceea ce este o adevarata abilitate . Design-urile ei sunt casual, dar cool in stil de strada si a dezvoltat o celebritate, inclusiv vedete importante din K-pop G-Dragon si CL, impreuna cu Rihanna, Hailey Bieber si Bella Hadid.

J. Chung

Aprovizionat la unele dintre cele mai mari centre comerciale de lux din Coreea de Sud, J.Chung descrie estetica sa drept atractivitatea imperfectiunii . Ceea ce a starnit interesul lui pentru aceasta marca este ca ofera produse de garderoba accesibile, fara sezon, care au o intorsatura neconventionala .

KUHO

Una dintre cele mai populare etichete de moda din Coreea de Sud si un brand bun de mentinut pe radar , potrivit lui , KUHO ofera o abordare minimalista si eleganta a imbracamintei, pantofilor si accesoriilor – toate realizate in Coreea folosind propriile fabrici de tesaturi. iubeste in mod deosebit modul in care KUHO experimenteaza cu proportia, tehnicile de drapaj si stratificarea, oferind o perspectiva noua asupra pieselor de zi cu zi .

Goen Jong

Lansata in 2012 de designerul de origine coreeana Goen Jong, linia ei de moda omonima a atras atentia internationala – chiar si Rihanna a purtat unul dintre modelele ei. Ceea ce imi place la colectia ei este echilibrul dintre designul modern, structural, cu o sensibilitate delicata si romantica . Piesele ei adauga cu adevarat ceva special garderobei tale.

WE11DONE

WE11DONE a fost creat de prietenii de o viata, Dami Kwon si Jessica Jung, ca linia interna a Rare Market, magazinul lor de concept animat din cartierul Gangam din Seul, Coreea de Sud. De la lansarea sa in 2016, colectia s-a extins la marii retaileri globali, inclusiv NET-A-PORTER, Saks si SSENSE. Abordarea lor fata de design a fost fara gen . Imi plac croielile lor supradimensionate, dar nu fara forma. Colectia se inspira din moda ultimelor decenii, dar este reinterpretata intr-un mod modern si modern.