Selectarea unei agentii SEO cu servicii complete nu este o sarcina usoara – alegerea unei companii SEO bune este si mai dificila. Este greu sa gasesti o companie in care ai incredere cu ceva la fel de valoros precum prezenta ta pe web, dar exista o multime de firme grozave! Daca acum va intrebati cum sa alegeti o companie SEO, nu va faceti griji.
Am facut cercetari despre cum sa alegem compania SEO potrivita. Am analizat recent datele noastre de recenzie pentru a intelege ce metode folosesc cel mai frecvent companiile pentru a-si gasi partenerii SEO. Explorati cum companiile ca a dvs. aleg agentiile de SEO, plus primiti sfaturi despre ce sa cautati intr-o companie de SEO, mai jos.
Puteti face procesul de cercetare si verificare si mai usor, rasfoind sfaturile noastre despre cum sa gasiti si cea mai buna companie SEO!
Cum aleg companiile o companie SEO?
Cum aleg companiile o companie SEO? In interviul nostru de revizuire si procesul de colectare a datelor, una dintre intrebarile pe care ni le punem este „Care a fost procesul dumneavoastra de selectie si de ce ati selectat aceasta companie cu care sa lucrati?” Desi nu sunt foarte stiintifice, am putut clasifica aceste raspunsuri calitative in cateva categorii principale.
Factorul 1 : Recomandari si relatii stabilite anterior
Recomandarile si relatiile stabilite anterior s-au dovedit a fi un motiv cheie, citat de 45% dintre evaluatori. Acest lucru are sens, deoarece companiile pot sa nu aiba experienta cu serviciile SEO si, prin urmare, se bazeaza pe experientele prietenilor si colegilor in care au incredere.
Factorul 2 : Cunostintele si procesele companiei SEO
Al doilea factor ca marime in alegerea unei companii SEO sunt cunostintele si procesele companiei. Aceasta include serviciul pentru clienti, conducerea gandirii, experienta personalului, raportarea si transparenta. Toate acestea sunt atribute care pot contribui la succesul unei companii pentru clientii lor, asa cum au fost mentionate de 43% dintre recenzenti.
Factorul 3 : studii de caz, referinte la clienti si recenzii online
Strans legata de cunostintele si procesele companiei, performanta trecuta include dovezi specifice, cum ar fi studii de caz, referinte ale clientilor si recenzii online, toate indicand succesul anterior. Aproximativ 14% au spus ca acesta a fost un factor decisiv in decizia lor.
Companiile aleg companiile SEO in mod corect?
In procesul de analiza a recenziilor noastre, am observat, de asemenea, ca 19% – aproape una din cinci companii – au avut o experienta negativa cu o firma de SEO in trecut inainte de a gasi cea mai potrivita. Asta imi spune cateva lucruri:
- Agentiile grozave mai au de lucru in educarea potentialilor clienti despre cum ar trebui sa arate o strategie si un parteneriat SEO de succes.
- Companiile trebuie sa aloce mai mult timp pentru a-si verifica potentialii parteneri, impreuna cu multe criterii pentru a gasi cea mai potrivita.
Pentru a fi mai specific, companiile care selecteaza o firma de SEO pe baza in principal pe factori precum locatia, pretul sau potrivirea culturii, spre deosebire de cunostintele si performanta companiei, nu isi fac destule teme inainte de a intra intr-un parteneriat.
Cand vine vorba de alegerea unei companii de SEO, vrei sa o faci intr-un mod inteligent si logic. Daca va grabiti in proces, probabil ca veti semna cu o agentie care nu corespunde asteptarilor dvs., ceea ce poate duce la o experienta frustranta care nu va ajuta sa generati trafic, clienti potentiali sau vanzari din cautare. Aflati cum sa alegeti o companie SEO (si sa evitati scenariul de mai sus) cu acesti trei pasi:
1. Priviti performanta anterioara a agentiei SEO
Performanta conteaza nu numai pentru agentiile SEO, ci si pentru companii ca a ta. Oamenii se uita la ceea ce a facut compania dvs. pentru a determina daca puteti livra. Ar trebui sa faceti acelasi lucru atunci cand alegeti o companie SEO.
Priviti performanta lor trecuta, fie prin exemple de portofoliu, studii de caz, premii din industrie sau marturii ale clientilor.
„Performanta trecuta si dovedita este cel mai important factor, in mintea mea, atunci cand cineva cauta sa gaseasca un partener SEO. In special cu internetul in zilele noastre, este usor sa spui multe lucruri frumoase despre tine sau sa arati ca o agentie cu adevarat de renume, care stie ce fac la nivel de suprafata, dar agentiile SEO care au cu adevarat succes vor avea multe de rezultate specifice, dovedite si verificabile disponibile pentru potentialii clienti.”
„Recomand intotdeauna oamenilor sa ceara exemple specifice de lucrari anterioare, cum ar fi un site web sau o campanie… Deci, performanta dovedita este numarul unu pe lista mea. Asigurati-va ca aveti dovezi verificabile ca compania stie ce face si ca este capabila sa genereze rezultate semnificative pentru clientii lor.”
Cu dovezi concrete ale performantei unei agentii SEO, afacerea ta poate intra cu incredere intr-o consultare sau un parteneriat.
Stii ca alegi o companie SEO buna pentru a-ti atinge obiectivele de dezvoltare a afacerii tale.
2. Intrebati clientii din trecut sau actuali despre experienta lor
In continuare, doriti sa va conectati cu clientii anteriori sau actuali. Citirea marturiilor, precum si a interviurilor aprofundate, va pot ajuta compania sa obtina o perspectiva asupra experientei clientului. Puteti afla despre punctele forte si punctele slabe ale agentiei, plus previzualizati strategia si procesul de raportare.
„Informatiile de contact pentru clientii actuali sunt foarte mari. Asigurati-va ca sunati poate trei pana la cinci clienti actuali ai unui anumit furnizor SEO pentru a-i verifica. Intrebati-i cum le place sa lucreze cu compania respectiva.
Aflati cat mai multe despre procesul lor de SEO, cum este condusa compania si despre raportarea lor. In acest fel, obtineti o vedere terta parte a furnizorului dvs. de SEO inainte de a intra intr-un parteneriat financiar cu ei.” Puteti raspunde si la cateva intrebari frecvente, inclusiv:
- Cat de repede returneaza agentia apelurile sau e-mailurile?
- Clientii primesc un punct de contact dedicat sau unul diferit?
- Cat timp trebuie sa aloce clientii pentru a revizui rapoartele si deciziile de strategie?
Toate aceste informatii va pot ajuta compania sa aleaga cea mai buna agentie SEO pentru dvs. De asemenea, poate usura restrangerea listei de optiuni. Va puteti concentra eforturile si timpul asupra companiilor SEO care bifeaza fiecare cerinta de pe lista dvs.
3. Faceti cunostinta cu compania SEO si puneti intrebari
Ultimul pas in alegerea unei companii SEO se bazeaza pe intalnirea cu potentialele agentii. Inainte de a semna cu o agentie SEO, vrei sa-i cunosti. Indiferent daca va intalniti in persoana sau virtual, ca printr-o conferinta video, acea intalnire fata in fata va poate ajuta echipa sa determine daca este compania SEO potrivita pentru dvs.
Cand va intalniti cu potentialele agentii, asigurati-va ca alcatuiti o lista de intrebari.
„Oamenii isi cer scuze uneori pentru ca ne pun intrebari in procesul de vanzari, dar cred ca, cu cat le poti adresa mai multe intrebari despre performanta trecuta, cu atat vei obtine o imagine mai clara despre cat de calificata este o agentie SEO si cat de bine sunt. capabil sa efectueze. O companie completa nu va avea nimic de ascuns si va avea o multime de clienti dornici si dispusi sa-si impartaseasca experienta de lucru cu ei.”
Cateva exemple de intrebari pe care trebuie sa le puneti atunci cand alegeti o companie SEO includ:
- Ce experienta aveti in industria afacerii noastre?
- Cand ar trebui sa ne asteptam sa vedem rezultate?
- Cat costa serviciile tale SEO?
Pentru cele mai bune intalniri, discutati diverse intrebari cu echipa dvs. si liderii companiei. In timp ce echipa ta poate avea intrebari despre strategie si raportare, factorii de decizie pot avea intrebari despre preturi si rentabilitatea investitiei (ROI).
3 mari greseli pe care le fac afacerile inteligente atunci cand aleg o companie SEO
Toata lumea face greseli, iar asta include cele mai bune afaceri. De aceea, inainte de a incepe sa alegeti o companie SEO, ar trebui sa revizuiti greselile comune si mari pe care organizatiile le fac adesea atunci cand gasesc o agentie SEO.
Aceste trei greseli includ:
1. Alegerea unei agentii SEO „ieftine”.
Pretul conteaza atunci cand vine vorba de servicii si agentii SEO. Vrei sa stabilesti un buget si sa gasesti o companie SEO in bugetul respectiv. Greseala este insa ca multe companii stabilesc bugete nerealiste.
Ei vad agentii care ofera SEO pentru 100 USD pe luna, de exemplu, si cred ca aceasta este o suma rezonabila. Adevarul, totusi, este ca companiile de SEO care promoveaza acele tarife ultra-scazute nu livreaza adesea.
Ei nu furnizeaza mai putin atunci cand vine vorba de strategia dvs., de exemplu, folosind abordari copy-and-paste pentru a oferi profituri inexistente.
Sau nu reusesc sa comunice cu echipa ta. Din nou, aceasta lipsa de servicii are ca rezultat o experienta si o intoarcere teribile pentru clienti. Cu SEO, primesti ceea ce platesti, motiv pentru care ai nevoie de un buget realist.
Educati-va compania despre preturile SEO. Apoi, puteti seta un buget lunar fezabil pentru serviciile SEO. Pentru referinta, companiile cheltuiesc in medie intre 1500 si 5000 USD pe luna, desi acest numar poate varia in functie de strategia dvs., dimensiunea companiei si multe altele.
2. Rasfoind doar companii locale de SEO
Sa lucrezi cu o agentie SEO locala este un bonus atunci cand alegi o companie SEO buna. Cand vine vorba de ce sa cauti intr-o companie SEO, totusi, locatia agentiei tale nu ar trebui sa fie factorul principal. Doriti sa acordati prioritate experientei, performantei si experientei clientului fata de locatie, deoarece acest lucru va afecta cel mai mult calitatea serviciului dvs.
Limitarea la o zona mica poate impiedica afacerea dvs. sa obtina tipul de rezultate dorite. Daca concurentul dvs., de exemplu, este partener cu o agentie cu experienta in mai multe state distanta si va intelegeti cu o agentie locala, dar fara experienta, aceasta poate impiedica compania si site-ul dvs. sa se claseze in topul rezultatelor valoroase ale cautarii. Asta inseamna mai putine venituri, vanzari si clienti potentiali pentru tine si mai mult pentru competitorul tau.
Chiar daca alegeti o companie SEO care nu este locala, ea vor incerca adesea sa reduca decalajul. De exemplu, ei pot calatori ocazional pentru a va intalni personal cu echipa. Sau pot folosi videoconferinte sau apeluri telefonice pentru a discuta cu echipa ta intr-un mod mai personal.
3. Selectarea unei agentii SEO cu palarie neagra
Compania ta (si liderii sai de afaceri) isi doresc rezultate. Totusi, SEO nu ofera rezultate imediate. In majoritatea cazurilor, este nevoie de trei pana la sase luni pentru a incepe sa oferiti o rambursare.
Aceasta caracteristica poate duce la frustrare, precum si la companiile inteligente care se indragesc de strategiile SEO cu palarie neagra. Black-hat SEO descrie tactici SEO neetice (si ineficiente) pe termen lung. In timp ce puteti folosi abordari de tip black-hat pentru a va clasa rapid in rezultatele cautarii, veti cadea rapid de la prima pagina.
Mai rau, Google poate chiar interzice site-ul dvs. sa apara din nou in rezultatele cautarii. Asta inseamna ca oamenii nu ar putea gasi site-ul companiei tale prin cel mai mare motor de cautare din lume. Nu vrei asta, motiv pentru care trebuie sa te concentrezi pe agentii SEO consacrate, cu palarie alba.
Aceste companii folosesc cele mai bune practici si strategii etice care va ajuta compania sa se claseze in rezultatele cautarii. In cele mai multe cazuri, serviciile SEO low-cost si agentiile de SEO black-hat merg mana in mana.
5 sfaturi bonus pentru a gasi cea mai buna companie SEO
Pe langa procedura de mai sus, folositi aceste sfaturi pentru a gasi cea mai buna companie SEO. Aceste sfaturi provin din factorii cheie pe care i-am auzit de nenumarate ori in interviurile noastre cu companiile care deja au parteneriat cu agentiile SEO. Deci, cand va intrebati ce sa cautati intr-o companie SEO, cautati urmatoarele:
- Dovezi ale performantelor trecute de succes
- Transparenta puternica si raportare
- Atentie si servicii clienti
- Leadership de gandire si transfer de cunostinte
- Preturi personalizate, corecte
- Specializare in serviciul de care ai nevoie
Asigurati-va ca va simtiti confortabil si cu agentia. Vrei sa simti ca poti pune intrebari, poti exprima preocuparile si multe altele. Daca nu o faceti, poate duce la probleme cu dezvoltarea unui parteneriat pe termen lung, ceea ce este esential, deoarece SEO este o strategie pe termen lung si continua.