Gustari intre mese sub 200 calorii

Esti la dieta sau pur si simplu iti place sa mananci sanatos si nu ai idee de o gustare potrivita intre mese? Acest articol este pentru tine!

Daca nu ai aflat pana acum, o dieta functioneaza la cote maxime in conditiile in care nu te infometezi si nici nu ravnesti amarnic la ceva dulce. Studiile arata ca gustarile te ajuta sa iti pastrezi silueta si sa faci fata unui regim alimentar, atenuand senzatia de foame.

Gustarile sanatoase sunt cheia unui metabolism rapid si al pierderii in greutate. Iata cateva sugestii de gustari ce merita incercate:

Afine si iaurt

Desi exista pe piata o sumedenie de iaurturi cu fructe, majoritatea nu sunt cele mai bune variante de gustari sanatoase. Practic, ele contin indulcitori artificiali, inamicul numarul 1 al siluetei tale.

De aceea, cel mai indicat ar fi sa cumperi cele doua produse individual si sa le combini tu singura. Alege un iaurt sarac in grasimi si cu putin zahar, o casoleta de afine de la raionul de fructe proaspete si amesteca produsele in functie de ce cantitate preferi.

De la aceasta gustare delicioasa castigi un aport de fibre, calciu si antioxidanti – meniul perfect pentru o stare generala.

Informatii nutritionale: 120 calorii, 15 g proteine, 10 g zahar, 0 g grasimi, 1.6 g fibre.

Caju

Miezul de caju este consumat cel mai des ca gustare. Magneziul continut de caju diminueaza intensitatea migrenelor, iar fosforul este important pentru sistemul osos si dinti. Datorita continutului de Omega 6, alunele caju au un efect benefic asupra sistemului cardiovascular si asupra radicalilor liberi, gratie compusilor antioxidanti.

Consuma caju pentru continutul ridicat in substante nutritive: 100 g contin 557 calorii. Noi iti recomandam ca gustare 18 alune caju, pentru a beneficia de 14 g grasimi, 1g zahar, 1g fibre, 5 g proteine – sub 200 cal.

Iaurt cu miere

Ai pofta de o gustare dulce si nu stii ce sa alegi? Solutia este cat se poate de pliabila, pe gustul fiecaruia dintre noi. Poti sa incerci un iaurt usor intr-o combinatie cu un alt aliment sanatos si, in acelasi timp, delicios.

Daca prima solutie, fructele de padure, nu ti-au satisfacut dependenta de „ceva dulce”, noi iti propunem ceva irezistibil : iaurt cu miere.

Valoarea alimentara a mierii consta in bogatia ei in zaharuri, fiind un aliment energetic prin excelenta. Glucoza si fructoza continuta este direct asimilata de organism si arsa complet, fiind responsabila pentru energia ta pe parcursul intregii zile.

In afara de calitatile nutritive, mierea are si o actiune terapeutica eficienta asupra afectiunilor digestive, cat si in afectiunile hepato-biliare, cardio-vasculare, respiratorii, afectiuni ale sistemului nervos, in bolile de nutritie si cele infectioase.

Informatii nutritionale (1 iaurt + 1 lingura de miere): 160 kcal, 16 g zahar, 18 g proteine.

Fistic

Fisticul reprezinta o gustare sanatoasa intre mese si este si foarte nutritiv. Contine minerale importante unei bune functionari a organismului, precum calciu, fosfor, potasiu si mangan.

In plus, mineralele regasite in fistic sunt benefice oaselor, sangelui si tesutului muscular, iar vitaminele B6 si antioxidantii asigura organismului energia si un sistem imunitar puternic.

Informatii nutritionale ( ½ cana fistic): 179 kcal, 6 g proteine, 3 g fibre.

Ton

Incearca o gustare rapida si delicioasa: ton intr-un sos de ulei si otet cu frunze proaspete de salata.

Tonul contine grasimi nesaturate Omega 3, cele mai eficiente in prevenirea bolilor de inima si dezvoltarea creierului. Poti adauga si un iaurt usor sau legume.

Informatii nutritionale: 110 kcal, 16 g proteine, 4 g grasimi, 2 g zahar.

Cartofi copti

Cartofii copti reprezinta o gustare delicioasa si usor de preparat. Sunt o sursa excelenta de potasiu si vitamina C, iar coaja contine fibre.

Poti adauga iaurt sau smantana saraca in grasimi, precum si mozzarella pentru un plus de gust.

Informatii nutritionale (1 cartof): 154 kcal, 8 g grasimi, 2 g fibre, 10 g proteine.

Tu cum alegi sa iti potolesti foamea intre mese?