Invata sa-ti eliberezi mintea de stres si reda-ti creativitatea cu aceste strategii relaxante.

Idei pentru a-ti elibera mintea de stres si pentru a-ti recupera creativitatea

Din datele diferitelor cercetari a reiesit ca luarea unei pauze ajuta la creativitate. Deconectarea de la activitatile in care suntem cufundati este importanta pentru a elimina gandurile stagnante si pentru a reactiva curiozitatea. Stop. Foloseste 15 minute din timpul tau pentru a face ceva diferit: vezi lumea din jurul tau, ia un moment pentru o conversatie cu prietenii, razi, iesi la o plimbare. Cand ne concentram mintea pe o activitate diferita, renuntam la ceea ce ne blocheaza si gasim noi solutii la probleme.

Iata cateva strategii pentru a elimina stresul si a redescoperi acea latura creativa care ne permite sa gasim solutii la probleme.

Carti de colorat

Sunt cea mai recenta tendinta de combatere a stresului: cartile de colorat sunt populare, dar nu sunt dedicate copiilor, ci publicului adult. Expertii recomanda utilizarea creioanelor si creioanelor cu ceara, care permit crearea de nuante fara a perfora pagina. Pentru ca, conform cercetarilor recente, colorarea ajuta la eliminarea furiei si a anxietatii, scade nivelul de stres, imbunatatind conexiunea cu emotiile.

Dans

Muzica este anti-stres, mintea calma si limpede si ajuta la ameliorarea tensiunii, deoarece se misca corpul indemnand muschii. Daca esti acasa sau la serviciu, pune-ti o pereche de casti si da drumul la notele melodiilor tale preferate.

Inscrierea la un curs, daca este aleasa fara simtul datoriei, dar cu pasiune, va va permite sa experimentati noi pasi si sa descoperiti secrete neexplorate ale corpului. Petrecerea orelor lungi stand in picioare sau asezat la un birou, de fapt, poate provoca contracturi musculare si rigiditate, dar relaxarea muschilor prin ritmul dansului ajuta la recapatarea lejeritatii, elasticitatii, lipsei de griji.

Exercitii

Mersul pe jos, cu bicicleta, alergatul: orice scuza este buna pentru a te deplasa. Practicarea de exercitii fizice ajuta la ameliorarea tensiunilor, elibereaza emotiile reprimate si restabileste energia mentala: pas dupa altul, capul este golit de toate gandurile si corpul ramane in miscare.

Meditatie

Meditatia are numeroase efecte benefice care reverbereaza din corp in minte. Vrei sa inveti? Nu mai amana, iata prima inspiratie utila.

Ceea ce face cu adevarat diferenta este meditatia ca un stil de viata real: o poti face oriunde, de la o camera de acasa pana la metrou. Intr-adevar, meditatia in momentele de tensiune reala va fi o cheie fundamentala de acces pentru conectarea cu interioritatea ta. Incepeti cu corpul si incepeti prin a va concentra pe respiratie. Simtiti ca aerul intra prin nari si coboara in plamani si apoi iese din gura. Din cand in cand un gand va aparea: uita-te la el si da-i drumul. Continua sa respiri adanc, deja meditezi.